vrijdag 19 maart 2010

my new sofa...

heey iedereen,
sorrie ik heb nog geen foto's van mijn appartementje. de vorige bewoner had namelijk een paar dagen extra nodig om het pand leeg te maken maar maandagmorgen krijg ik de sleutels en dan zal ik ook wat foto's maken.

heey everybody,
sorry I don't have photo's yet from my appartment. the last owner needed a few more days to empty the appartement but monday when I get my keys I will make some pictures too.


wat ik wel al kan laten zien is de bank die ik gisteren besteld heb. deze word donderdag al bezorgd op mijn nieuwe adres:
what I can show you is the sofa I ordered yesterday. it will be deliverd at thursday at my new adress:
verder nog naar ikea geweest en in de koopjeshoek een simpele houten bankje met laadjes eronder die ik dus als extra bank of tafeltje kan gebruiken. sorrie ik heb daar geen photo van kunnen vinden.
I also went to ikea and they had at the salescorner a simpel wooden bench with drawers underneath that I can use as an extra bench or table.


bedankt weer voor het kijken.
groetjes femke
thanks for watching again.
greetings femke.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hij is mooi, en zit vast heeel lekker!
Groetjes
Anja

Pretty-In-Ink zei

Your new sofa looks gorgeous Femke!
Hugs xx

Maria zei

Dan wachten we nog even op de foto's Femke! Nog een paar dagen en dan is het appartement echt van jou! Spannend en fijn! Een hele mooie bank, dat wordt lekker zitten en liggen.
Succes met alles!
Groetjes Maria

Lian zei

Hoi Femke,

Wat een mooie bank om lekker te chillen. Lekker liggen en naar je favoriete films kijken. Wat zul jij genieten !!!

groetjes, Lian

daantje zei

nog even wachten dan tot je in je nieuwe appartement kan maar wel erg leuk zeg en een hele leuke bank,.
groetjes
Daantje

Krista zei

Oooo wat een gave bank Femke, zit heerlijk volgens mij!!

José van Oers zei

Ziet er super uit Femke, Die zal wel lekker zitten en liggen. Als je dan nog maar eraf komt om kaartjes te maken.